Moa

Inatt åkte Moa till Stockholm. Jag kommer sakna dig jättemycket!!! Jag saknar dig redan. Känns jättekonstigt att ditt rum är tomt och att det inte finns någon att kolla OC eller PH med. Jag hade sån tur, jag kunde inte ha fått en bättre värdsyster! Vi ses snart igen!
Min dag har varit allmänt seg. Sovmorgon där jag pluggade psykologi, Bridget Jones dagbok på engelskan, och sen psykologiprovet som faktiskt gick rätt bra. Matteprovet som jag fick tillbaka hade tyvärr inte gått lika bra.
Efter skolan drog jag hem till Linnea (som ska på samma plan som mig imorgon) en stund, och sen fikade vi med David. På vägen hem köpte jag en väska på Zara som jag velat ha sen första veckan jag kom hit.
Nu ska jag packa, duscha och kolla Lost. Kommer inte kunna somna ikväll.
VI SES I SVERIGE!!!
PUSS OCH KRAM

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0