Julafton

NU ÄR JAG I SVERIGE!!! Har haft två underbara dagar. Igårkväll mötte Ida, Malin, pappa och Adam mig på flygplatsen. Hemma väntade mamma, Emma, Maria, mormor och morfar tillsammans med riktigt god oxfilé och bearnaisås. GOTT! Idag har jag varit på gymmet (känner redan träningsvärken) och handlat lite julklappar med mamma och Malin. Kan inte fatta att det är julafton imorgon eller idag är det faktiskt.. Ikväll har Emma och Alices familj varit här och kört julklappsleken, alltid lika kul.
Nu sitter jag här i min egen gosiga säng och bara njuter. Har nog tvättat 40kg kläder idag! Annars är allt på topp. Det har snöat hela dagen och min gulliga familj har fixat mitt rum och det har blivit jättefint! Imorgon åker vi in till Malmö och firar jul. På tisdag kommer Jens hem. Livet är bra.

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0