God bless Ikea

Ikea är bra ibland när det ösregnar i 24 timmar och man har tröttnat på att inte göra någonting. Idag har i alla fall Moa och jag druckit te hos Sara som flög till Stockholm idag. Tråkigt för oss, men kul för henne! Därefter åkte vi till Ikea, åt varmkorv och mjukglass, svingott! Kikade runt på Ikea en stund, provade sänger och hade det allmänt soft. Käkade lite till, denna gång tunbrörulle med lax!!! SÅÅÅÅÅ GOTTTTTT!!!!  Därefter drog Moa och jag till Plaza Mayor och kikade lite i affärer. Då det bokstavligen har regnat i 24 timmar i rad var det vatten överallt. Hamnade tillslut i alla fall på bion där vi såg filmen Burlesque där Cher och Christina Aguilera var huvudrollerna. Riktigt bra!
Moa och jag lyckades ta oss hem och nu har vi ätit en påse popcorn och chillat facebook. Ska sätta igång en film och sen sova. Vår värdsyster har ett helt kompisgäng här. Blev helt glad när jag såg att det fanns andra människor i lägenheten. Ni förstår inte hur frustrerande det kan vara ibland när man inte kan ta hem kompisar.
Jaja, hörs imorgon. PUSSSSSS!!!

Kommentarer
Postat av: Liinda

Svensk mat på Ikea och PEPPARKAKOR skulle inte vara helt fel just nu! Här ligger Ikea typ 2 timmar bort :(

Hur har du det i Spanien!? :D

2010-12-19 @ 11:31:20
URL: http://byliindabjorklund.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0