fräsch tjej

Tänkte bara uppdatera mina trogna läsare om det sköna och schtekiga livet i Funkan.
  • Jag sitter i min pyjamas. Och nej, jag har inte bytt om till den nu ikväll, det gjorde jag igårkväll och har helt enkelt inte orkat bry mig om att ta mig på något annat vettigare.
  • Har fått en ny häxblandning=medicin (smakar inte bra) av min snälla spanska värdmamma.
  • Min värdpappa ska ta med mig till läkaren imorgon... fruktar halsfluss... hjälp mig.
  • Jag lyckades förklara på spanska att jag ville till läkaren imorgn (pluspoäng)
  • Min värdmamma står just nu i köket och gör en till omgång citronjuice till mig. Snällt även om den inte alls är god.
  • Jag borde dricka upp den genomskinliga vätskan jag fick av henne innan hon kommer in så hon inte tror att jag bluffar och bara vill ha uppmärksamhet.
  • Jag halsade precis den genomskinliga vätskan. It better work!
  • Nu kom Maite med citronjuicen. I have work to do. See you later mates.
Pöss pöss
Genomskinlig vätska med [email protected]
Korkad svensk tjej som tror att det snöar i funkan....
Tjej som gör allt för att skapa lite julkänsla...

Kommentarer
Postat av: elon

znart är du himma i snöiga zverige! mhihiihih

2010-12-09 @ 16:52:29
URL: http://marnfeldt.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0