favoritkillarna . .

Känner mig som tretton år igen. Efter idolfinalen som jag såg med ett gäng på den norska restaurangen Da Vinci har jag sedan klockan tolv suttit och tittar på gamla kärlekar (idoler). Klockan är lite över två nu, dags att sluta kanske.. Har hunnit med en hel del. Darin, Ola, Måns, Erik, Danny och Mattias. Minns när Malin och jag satt och grät ihjäl oss när det stod mellan Ola och Måns i en fredagsfinal. Malin hejade på Ola och jag på Måns. Alla fina Darin-affischer Malin hade går ju inte heller att glömma, och min önskar om att få en bild på Erik publicerad i Sydsvenskan åt Maria. Hahahahaha. Nu flabbar jag. Skönt att den perioden är över i mitt liv!

För att få alla att förstå vad det är jag snackar om så lägger jag upp några gamla godingar.




Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0