every now and then I get a little bit nervous, that the best of all the years have gone by

Dagen har bestått av julbak hos Gabrielle och Bea!!! Det tackar vi för! Bakade lussebullar, pepparkakor, julmuffins och en marshmallows-kola. Mycket gott och jättemätta blev vi. Efter själv bakningen tittade vi på Love Actually. Kändes precis som Sverige. Hänga med sköna människor i en bekväm soffa, titta på en film, julpynt överallt, dricka julmust och äta goda lussebullar.
Vid åtta tog vi tåget tillbaka till Funkan och nu sitter Moa och jag med varsin dator i knät och ska nog se Paradise Hotel och OC snart. Imorgon är skolan öppen för de som vill plugga/hänga/baka, så ska dit och plugga. Har matteprov, spanskaprov och inlämning nästa vecka. Härligt! Idag är det 16 dagar till Suecia!! Me gusta mucho! Nu när det är så nära så längtar jag ännu mer, även om jag vet att tiden kommer gå väldigt fort, som vanligt här nere.
Nu ska jag ta tag i mitt liv och sätta på Paradise Hotel, hehe. Kan ändå inte göra så mycket annat ikväll.
Puss på er!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0