always together never apart, maybe by distance but never by heart

Hola todos mis bloggläsare!
Har inte mycket att säga om 9:e december. Var i skolan och hade matte. Fick gjort 4 uppgifter på 2h. Fyra G-VG-uppgifter. Känner mig sämst. Efter lunch hade vi praktisk marknadsföring och vi fick tillbaka proven. Det gick i alla fall bra. Annars hade jag nog inte varit på så bra humör resten av dagen. Efter skolan drog Javier och jag till läkaren för att kolla min hals. Var en mindre inflammation och ingen halsfluss, skönt!
Hemma igen snackade jag lite med Moa, mi hermana sueca que me gusta mucho, och sen duschade jag. Efter maten, lite PMF (praktiskt marknadsföring) och Paradise Hotel gick vi hem till Sara vid tiotiden. Var jättekul att träffa hennes familj. De var hur gulliga som helst och mamman babblade på om allt och inget. Moa, Sara och jag snackade lite om hur konstiga och roliga spanjorer kan vara ibland. Rätt skönt att kunna skratta åt det ibland även om de går en på nervern lite då och då.
Nu sitter jag här och klockan är halvett. Borde sova. Vill sova. Ska sova. Dock kan jag välja själv om jag vill till skolan imorgon. Har inga lektioner på fredagar, men har mycket att göra ändå så ska nog vara duktig och gå upp klockan åtta ändå (då slipper jag en halvtimmes promenad till skolan). Massa intressant information.
Nu hostade jag också, typ så att jag hade svårt att andas.
Just det, IDA, jag hittade precis en video jag aldrig sett innan. Kanske inspelad för två år sedan på en buss där vi är ca 15 tjejer och terrar en stackars kille. Påminn mig om den nästa gång vi pratat!!
Buenas noches! Hasta manana amigos!
Fin bild från google.

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0