3 dagar!!!!

Nu är det inte långt kvar tills jag får träffa dessa filurerna igen!!!! 3 dagar, det är ingenting!! Tänkte bara förbereda alla på att jag inte har någon färg alls på kroppen så att ni inte får värsta chocken sen!! Folk verkar tro att vi fortfarande ligger på stranden, men kan säga att så är ikke fallet. Senast jag låg på stranden var nog i mitten av oktober, två månader sen!! (Om man inte räknar med Teneriffa) Kan också berätta för er att det ösregnade konstant i 24 timmar igår och då överdriver jag inte. Verkligheten säger också att jag har spanskaprov imorgon och psykologiprov på tisdag. Har även en psykologisk analys som ska lämnas in men gör den på jullovet istället. Nu ska jag bege mig tillbaka till psykologin.
Min värdfamilj har fortfarande inte kommit hem. Kylskåpet är i stort sett tomt. Mackorna slut och yoggin med. Dumma dumma söndag. Vi hörs imorgon istället när jag är mätt och belåten!
Puss!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0